Romantik nickler

Agaclari güne? gibi aydynlatan ayyn üzerine yemin ederimki içtigim her damla su zehir olup ayyrsa ruhumu bedenimden, yinede vazgecmem seni sevmekten..



Seni tanimadan önce bir arkadasim vardi. Seni tanidigimda onu terk ettim. Ama bir gun beni birakirsan geri ona dönecegim. Adini mi sordun? YALNIZLIK!
Ve gozlerin gelir aklima Ve sozlerin gidisin gitmiyor gozumun onunden Ve izleri derin ilk degilsin bu senin bildigin ve yine senin bildigin SEN SON SEVDIGIM.






Bilirim sen bir yildizsin ve etrafinda bir çok gezegen var ama unutma ki: ben de dünyayim yalniz ben de hayat var..








Her Yarynda Bir Umut, Her Umutta Bir Özlem, Her Özlemde Bir Sevgi, Her Sevgide Bir Tek Sen Varsyn.



Dünde, Bugünde, Yarynda Yüre?in Kadar Yakynyndayym. Kendini Yanlyz Hissetti?inde Elini Kalbine Koy Ben Hep Oradayym..



Bulutlara Yükledim Özlemimi, Rüzgarlarla Yolladim Sevgimi, Küçük Melekler Gönderdim Seni Öpmeye Geldilermi? Hala Dönmedilerde Merak Ettim Sendelermi?





Rüzgar sesini ve kokunu getirdi bana, o gün bugündür kapatamyyorum penceremi! Ü?üyorum ama ü?ümek bile güzel oluyor rüzgar sen olunca..!



Bu gece pencereni açık tut, çok uzaklardan bir kuş uçurdum biraz yorgun biraz ıslak baş ucuna bir tutam sevgi bırakacak. Benim seni ne çok sevdiğimi anlatacak..







Birlikte yaşayabileceğin biriyle değil; onsuz yaşayamayacağın biriyle ol, gelip boşluk dolduranlardan değil, gittiğinde yeri dolmayanlardan olsun.



Ben sana olan sevgimi anlatmak için kelimelere muhtaç olmak istemezdim çünkü benim sevdam kelimelerin ulaşamayacağı tüm manaların Ötesinde... TUTKUM...



Sen bazen dudağımdaki gülücüksün, bazen yüreğimdeki ateş, bazen de gözlerimden istemeden akıttığım yağsın, ama sen her zaman küçük kalbimdeki kocaman parçasın!
Bugün hiç yüz vermedim güneşe,seni anlatıp hava attım çiçeklere,adını zıpkınla yazdım göğün en yüksek tepesine, birde bağırdım duydun mu? SENİ ÇOK SEVİYORUM diye

Hiç yorum yok: