Aptal nickler

|

*Though I'd die to know you love me I'm all alone.

(Beni sevdiğini bilmek için ölmeye razı olmama rağmen Ben tamamen yalnızım... )

*listen to each drop of rain whispering secrets in rain...

(yağmurun her damlasını dinle yağmurda sırlar fısıldıyorlar. )

*You're too important for anyone.

(Sen birisi için çok önemlisin)

*i will not be drowned by your thoughtless screaming

(senin düşüncesiz çığlıkların arasında boğulmayacağım)

*You will never be good enough

(Asla yeterince iyi olmayacaksın)

*I have lived and I died for you

(Ben senin için yaşadım ve öldüm...)

*perfect by nature icons of self indulgence
just what we all need more lies about a world that never was and never will be

(Doğuştan kusursuz Kendine hoşgörünün simgeleri Hepimizin tek ihtiyac duyduğu şey
bir dünya hakkında daha fazla yalan Hiç var olmamış ve olmayacak olan)

*somehow now you're everybody's fool

(Bir şekilde sen şimdi herkesin aptallığısın )

Hiç yorum yok: