Aci nickler

|

<< SESİN KULAĞIMDA YANKILANIR,NEFESİN ENSEMDE,ÇOK ÖZLEMİŞİM SENİ,FARKETMEMİŞİM MEĞERSE...!

<< Güzel olanı beğen,iyi olanı sev,doğru olanla yürü,kıymetli olanın da yanında kal..!!!

<< DENİZLERİ SEVİYOSAN DALGALARIDA SEVECEKSİN,SEVİLMEK İSTİYOSAN ÖNCE SEVMEYİ BİLECEKSİN,KORKARAK YAŞIYORSAN YALNIZCA HAYATI SEYREDERSİN....!!!

<< SEVERSEM SONUNA KADAR SEVERİM,SİLERSEM MAHŞERE KADAR SİLERİM,SEVENİ BAŞTACI SEVMEYENİ YOLCU SAYARIM,ŞİMDİ SÖYLE İTİRAZIN VAR MI SENİ SEVİYORUM..!!

<< İnce sızım kalp hırsızım,beni benden aldın imkansızım,ağlasam inlesem ne fayda,nasıl olsa ben hep haksızım..!!!

<< SENİ SEVME ÇABAM ADINI SAHİLDEKİ KUMLARA YAZMA UĞRAŞIMDI,DALGALARIN HER SEFERİNDE SİLDİĞİ,BENİMSE YILMADAN DENEDİĞİMM....!!!

<< Gönlüm aşk deryasında sürüklenen bir saldı,senin eşsiz varlığın tutunduğum tek daldı,sevmek güzel şeydir sevilmekte onun kadar,sevipte sevilmemek varya acıdır ölüm kadar...!!!!

<< BİR SIRRIM VAR KİMSEYE SÖYLEYEMEDİĞİM,BİR ALLAH BİRDE BEN,BİRİ DAHA BİLSİN İSTİYORUM,ODA SEN BİLMEM SAKLAYABİLİRMİSİN,SENİ SEVDİĞİMİ SÖYLESEM.....!!!!!!!!!

<< Acı veriyor yeni baştan sevmesi,ama anladım ki acıyı unutulan değil unutturan veriyor..!!!!

<< Unuttuklarını anımsa,kaybettiysen ara,özlediysen git bul,kırdıysan af dile,kırıldıysan affet,çünkü hayat çok kısaaa......!!!

<< NE ÇOK SEVDİM ANLATAMAM,GECEM SENSİZ ZOR YATAMAM,BELKİ SANA ANLATAMAM,AMA SANA AŞIĞIM AŞIK...!

.<< Gözler dudakların sölemeye cesaret edemediği şeyleri açığa vuracak kadar cesurdur..

<< UMUTLARIN BİTTİĞİ YERİM,AŞKI İÇİME GÖMERİM,AYAKTA DURMAYA HALİM YOK,YİNE DE KOŞABİLİRİM..!

<< Yalanlar bitmez dudaklar susmayınca,sevgi olmaz gözler ışıl ışıl bakmayınca...!

<< GELSEDE EN ACI SÖZLER DİLİME,ÇIKACAK SANIRIM BİRKAÇ KELİME,BİR ALEV HALDE DÜŞTÜN ELİME....!

Hiç yorum yok: