Komik msn nickleri

|

<< Yazılıdan sıfır aldım ama, önemli olan katılmaktı.
<< Bende şeytan tüyü yok,lazer epilasyonla aldırdım.
<< Hırsızlık yapmayın, Hükümet rekabeti sevmez
<< Nefes kesen bir roman yazdım. Tüm okurlarım öldü.
<< Hakan yarın ki maçta forma giyemeyecek... Çıplak oynayacak.
<< Her aşk bitki isimleri ile başlar, hayvan isimleri ile biter.
<< Oğlumun adını mafya koydum, artık ben de mafya babasıyım.
<< Eğer turist sezonundaysak, neden onları avlayamıyoruz?
<< 1959'da içilen kahvelerin hatırı doldu, duyurulur.
<< Şiddete karşı savaş açın, şiddet yanlılarını kurşunlayın.
<< Ölüm korkusu sürekli değil, mezarda biten geçici bir duygudur.
<< Adamın biri eczaneye sinek ilacı almaya gitmiş. Eczacı ona "sineğinizin nesi var acaba" demiş.
<< 5000 söyledim; abartmayı bırak.
<< Temel Fransa'ya gitmiş. Tabelada Fransa yazıyormuş. O da " Aaaa... burayı da mı Sabancı aldı" demiş.
<< Sık sık ameliyat olun, içiniz açılır.
<< Sizde bit şampuanı var mı? Kirlendi hayvancıklar.
<< Bu tüp bebek hatalı; hep gaz kaçırıyor.
<< Yes abicim. Türkçe eğitime benden de okey!
<< Bir fil elektrik direğinden daha yükseğe zıplayabilir mi? Elektrik direği zıplayamaz ki...
<< Selam! Ben Aydan Şener. Hadi yaa. Ben de dünyadan Neil Armstrong.
<< Çocuğun biri bir gün kafasını ıslatmadan yıkamaya başlamış. Annesi de "oğlum hiç saç ıslatılmadan şampuanlanır mı?" deyince çocuk: ama anne bu şampuanda kuru saçlar için yazıyor.
Kişisel iletiyi kişiselleştirmeyenlerden misiniz ??

Bir Kişisel iletim Bile yok, buna da şükür.

kim vurduya gittim, belki gelirim

Yazmıyorum kişisel ileti falan.Baskıya gelemem ben yaaa alla alllla

Kişi ile iletişim için tıklayın yawrum

Herkesin gördüğü ileti kişisel değildir

Kişisel bir ileti yaz ....@hotmail.com a gönder

Bir porche alıp gelicem

B M ve ye ne zaman binicez gülüm

Ben sana çevrimiçi olamazsın demedim,insan olamazsın dedim

Sahibine dönmeyen isyankar bumerang

Hiç yorum yok: