Sensizlik Nickleri

|

gelme yanıma jiletli ellerim
verme kalbini tutar ellerim
sana kıyamaz
yine kendini yakar ellerim
dedim yha;kalbim gibi
psiqopat'lın ellerim !}

-------F--!--q--€--n---------

seven sever sevmeyen def olur gider
benim dünyam her türlü döner^.


gidene kal demek acizlere
kalana git demek terbiyesizlere yakışır.
giden yolunu,kalan yerini bilir!


ﻮ๏zlєгเภ๔єภ รยzยlєภ ๒เг ๔ค๓lค אคร ๏l๓คк เรtєг๔เ๓. ﻮ๏zlєгเภ๔єภ ๔๏ﻮยק, אคภคкlคгเภ๔คภ รยzยlยק, ๔ย๔คкlคгเภ๔ค ๏l๓єк เςเภ...

sen bir pınarsın içilen ama kanılmayan seveni yanıltmayan sevince yanılmayan varlıgına doyulmayan yokluguna dayanılmayan

AŞKIMIZ ICIN KAN AKIT DERSEN DUNYANIN ATAR DAMARINI KESERIM ILLE DE SENIN KANIN DERSEN BEN SENI KARA TOPRAKTA DA SEVERIM...
AŞKIMIZ ICIN KAN AKIT DERSEN DUNYANIN ATAR DAMARINI KESERIM ILLE DE SENIN KANIN DERSEN BEN SENI KARA TOPRAKTA DA SEVERIM...

BEN SENI SECTIM SEN BENIM ICIN YALAN DUNYADAKI TEK GERCEKSIN...

BİRAZ HÜZÜN
O HAYAT İŞTE
SEVMELER YALVARMALAR
O AŞK İŞTE
ŞİRİN,ŞEKER,TATLI
O SEN İŞTE
SENİ ÇOK SEVEN BİRİ
O BENİM İŞTE


İhtiyacım vardı sana...

Sölemişdim ben daha çok sewiorum die...

Rabbime dualar edmişdim beni sewdiğimden ayırma die...Yanlış duayı eddiğimi anladım dün...HAYIRLISI OLSUN DEDİM...İKİMİZ İÇİNDE HAYIRLISI...
HAYIRLISI BUYMUŞ...):


NE OLUR BİR SÖZ SÖYLE...YÜZÜME BAKMA ÖYLE...SUSKUNLUĞUN YAKAR BENİ KARŞIMDA DURMA ÖYLE...HİÇ SEWMEDİM DE.. KIRILMADIM DE...SENSİZDE HAYATI YAŞARIM DE... HİÇ AĞLAMAM DE... ŞAŞIRMADIM DE... SENİ ŞİMDİDEN BİLE UNUTTUM DE....


ÖZLEDİM DENİZ KOKAN YEŞİL GÖZLERİNİ...


Eskiden bana hayat acımasız derlerdide gülerdim...Şimdi hayatın acımasızlığına ağlıyorum ben...):

Hiç yorum yok: