Komik

|

Küçüktüm, adam olmadı dediler, adam oldum, sevmedi dediler, sevdim, uğruna ölmedi dediler, Öldüm, iş işten geçti, dediler
Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!
Martının denizi sevdiği kadar sevebilir misin ? Toprağın suyu sevdiği kadar sevebilir misin ? Leyla`nın Mecnun’ u sevdiği kadar sevebilir misin ? Hadi bırak butun bunlarıda, Benim seni sevdiğim kadar sen de beni sevebilir misin ?
Pencere amelesi Peterpan
Arnold Civardagezer
Tercihettiğimnick işte budur
Kumda oynamaya ne dersin ?
Chattir git !
Blair kadısı
İtalyanmaz
Kollu tavuk
Gülleci cüce
Nicki Mouse
Nick mick yok
Satanist yiyen manyak kedi !
Nükleer başlıklı kız
Okumam yok ama iyi yazarım
Konuşurken yazmam yazarken konuşmam !
Chatlaq
Ne mutlağım ne de muğlak
Kocan uyudu mu ?

Kediye kafa atan psikopat fare !
Alikopter
Lazkopat
Tyler Dürdane
Topal solucan
Otobüs Garı
Aman tırtıl ver de kurtul
Bakkalgazi
Kertemeyenkelebek
Uçan tekme atan deniz kızı
Mazogelin
Tutan come on
Hümanist yamyam
Sperman
Kahv6 mı 7 mi ?
Balinaya kafa atan deli hamsi
Katakullizatör
Endoplazmikbirkulum

Hiç yorum yok: