Kadın

|

Kadın; usulca başını kaldırdı, dost kalalım dedi
Adam; beceremem ki dedi
Kadın; neden ikimizde aklı başında insanlarız
Adam; yanılıyorsun ben seni ilk gördüğümde aklımı gömdüm
Kadın; ama ben seni akıllısın diye sevdim
Adam; oysa ben seni kritersiz sevdim
Kadın; sonu yok ki ilişkimizin
Adam; sonsuzluk ne güzel düşünsene
Kadın; bunu bana yapma lütfen
Adam, sevmeyeyim mi?
Kadın; Hayır sev ama böyle değil
Adam; Seni senin istediğin gibi seversem anlamı olmaz ki
Kadın; Öyle demedim, ya bilmiyorum!
Adam; Ben biliyorum
Kadın; Ne biliyorsun?


Beraber yaşadığımız her şey aşkı unutmama engel teşkil edecek, benden sonra yaşadığın her şey zehirleyecek yüreğimi. Bir kısır döngüsünde aşkın dönemez olacağım. Ne yana baksam sen, ne yaşasam sen olacaksın. Dost bu kadar ikiyüzlü olur mu?
Dostluk eksi aşk desem hesap karışacak. Adaptasyon sorunu hat safhaya ulaşacak, gülmeye başladığımda gözyaşları boşalacak aniden. Seyrettiğim aşk filmleri, korku filmi tadında, komedilerde ise gülemeyeceğim.
Kendi kendime “Deliriyor muyum”? Diyeceğim anlar olacak
Her şarkı seni hatırlatacak bana ya da her şiirde seni okuyacağım?
Bir savaşın içinde, düşmanım belli olmadan savaşacağım. Yüreğimin istilasında mantığım, Mantığımın gücü kalmayacak, yaşam anlamını yitirecek. Bu savaşın mağlubu ben olacağım ve galibi asla bilinmeyecek?
Kış gelirken, kanadı kırılmış bir göçmen kuş misali. Kışın çok sert geçmemesine dua ederken, kara bulutları göreceğim uzaktan. İçim titreyecek, ölmek korkutmayacak da beni, korktuğum, içimde bana dönme umudumun hala yaşıyor olması olacak. Ya son nefesimi verirken gelirsen… O nefesi nasıl vereceğim ben. Ölürken kaç kere ölür insan?
Hala kalmamı istiyor musun?

Bildiğim şu idi
Sen benim başka birini sevmeme dayanabilirsin
Ama ben buna dayanamam ölürüm
Bunu görüp ölmektense, senin hasretinin keskinliğinde ölürüm
Hasrette umut vardır ama diğerinde yoktur

Hiç yorum yok: