Dostluk

|

* dostluk deniz kenarında taş toplamaya benzer önce birer birer toplarsın sonra teker teker atarsın fakat bazılarını atmaya kıyamazsın işte SEN o kıyamadığımsın!!!!!!!!
* Gerçek aşklar bitmesini bilen aşklar olduğuna göre,insanlar ya hep sahte aşklarıyla evlenir,yada evlenerek aşklarını sahteleştirir.
* Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz.
* YUREK VERMEZ YUREKLIYE DARILDIM KUSTUM YUREGIMI SANA GETIRDIM BIR GUVERCIN KANADININ UCUNA DENIZLERDE TUZ KOYMADIM YARAMA BASTIM YUREGIMI SANA GETIRDIM SESIMIN IBRESI AZ KONUS DEDI.
* BELKI YUZUM GULECEK DONECEGIM SASKINA BELKI MAHKUM OLACAK OMUR BOYU ASKINA BU KARARI VERIRKEN SAKIN BANA DEME TOY SENSIZ BEN YASAYAMAM ELINI KALBIME KOY
* birgün zaman kayar elinden tutamazsin.sel gibi akan gözyaslarini kurutamazsin.öylesine sendeyim öylesine bendesinki unutmak istesekte artik unutamayiz!!!
* Sari giyer günes olursun, Mavi giyer deniz olursun, Siyah giyer matem olursun, Kimbilir belki bir gün, Beyaz giyer benim olursun
* Beni bos bir kutu farzet,icimi ise sevginle donat
* Uzaklılklar küçük sevgileri yok eder.büyükleri ise yüceltir.tıpkı rüzgarın mumu söndürüp yangını daha çok alevlendirdiği gibi
* MUTLULUK BANKASININ GÜZELLIKLER SUBESININ 2000 SAYILI HESABINIZA 365 GÜNLÜK SEVGI SIIRLERI YATIRILMISTIR ISTEDINIZ AN KULLANA BILIRSINIZ
* Biliyorum ki Sen bi Günessin etrafinda gezegenler var , Sende bilmelisin ki Ben bi Dünyayim yanliz bende Hayat VAR...
* AŞK BİR NEHİRDİR SUYUNDAN İÇME SEVDA BİR KÖPRÜDÜR ÜSTÜNDEN GEÇME GÜZELLER İÇİNDE KARAGÖZLÜ SEÇME AŞIK İSE SEVDANDAN VAZGEÇME
* Seni sevmek acıların en büyüğü olsa gerek,seni düşünürken gözyaşı dökmek yaşanabilecek en büyük sevinç demek.
* Yokluğuna dayandım.sensizde sabah oldu. sensizde mevsimler değişti. ama dudaklarımla gülsemde gözlerimle gülmeyi unuttum sayende.
* Birlikte Yaşayabileceğin Biriyle Değil, Onsuz Yaşayamayacağın Biriyle Ol. Gelip Boşluk Dolduranlardan Değil, Gittiğinde Yeri Dolmayanlardan Olsun.
* DALGALARCA DALGALANDIM RUZGARCA ESTIM YUREGIMI SANA GETIRDIM SEN CAN ISTEMISSIN CANDAN DA OTE DOSTUM YUREGIMI SANA GETIRDIM
* Aşk bir duygu olarak göz, gönül ve kulak menfezleriyle insanın iç alemlerine akar; vuslata dekde bir baraj gibi şişer, bir çığ gibi büyür, ve bir alev gibi onun her yanını sarar. Aşk vuslatla noktalanınca her şey durgunlaşmaya yüz tutar; ateş, söner baraj boşalır, çığda dağılır gider.
* Seni her düşündüğümde cebime bir kuruş koysam şu an zengin bir insandım )
* BAZAN KAR NASIL HAZIN YAGAR BILIRSIN KURSUNI BIR GOKYUZUNDEN AGLAMAKLI ISTE OYLEYIM, KAPKARAYIM BU GUN GEL EN HUZUNLU SESINLE, EN DOKUNAKLI,
* böyle basit bir dunyada sen benim icin cok ozelsin
* Ayak ucumda basladi sevgi... ...Simdi basimin tepesinde olusan bir dusunce yiginiyla bulutlardan asagi hizla dusuyorum, dua ediyorum parasutum acilsin.
* günese adini buzla yazan biri olursa, bilki o seni benden çok seviyor..
* Birine verilen değer uğruna feda edilebileceklerle ölçülüyorsa aç gözlerini ve etrafına bak gördüğün her şeyi feda edebilirim ama sakın aynaya bakma.........!!!!!

Hiç yorum yok: