Arkadaş

|

Bir kivilcim Duser once, buyur yavas yavas
Bir bakarsin volkan olmus, yanmissin arkadas.
Dolduramaz boslugunu ne ana, ne gardas,
Bu en guzel, en sicak duygudur arkadas...
Ortak olmak her sevince, her derde, kedere,
ve yurumek omur boyu, beraberce el ele...
Olmasin hic o ta icten gulen gozlerde yas,
Bir gun gelip ayrilsak bile seninle arkadas...
Evet arkadas,
Kim oldugumu, ne oldugumu,
Nerden gelip nereye gittigimi sen ogrettin bana.
Elimden tutup karanliktan aydinliga sen cikardin,
Bana yurumeyi ogrettin yeniden,
El ele ve daima ileriye...

Bir gun Birbirimizden ayri dussek bile,
Biliyorum, Hic bir zaman ayri degil yollarimiz;
Ve ayni yolda yurudukce
Gun gelir ellerimiz yine dostca birlesir,
AYRILSAK BILE KOPAMAYIZ..

Bu satirlari su anda EGE yi bitiren psikolog olan bir zamanlar ustunde titredigim can arkadasima, yoldasima armagan ediyorum. Sevgim ve saygim o kadar cok tu ki.. ismini olumsuzlestirmek, olumlu enerjisini her yere yaymak istedim.
Bitkisel Urun olarak ilk uretimi mi onun ismine adadim.. PeriForm (Perihan)

Yurtdisindaki (ozellikle Hindistan) fakir cocuklara gonullu yardimci olmak istedigini ve bu hedefini gerceklestirmek icin de evliligi dusunmedigini soylemistin bana.. hatirliyor musun?
Gecenlerde duydum ki evleniyor mussun.. izmir deki soforum le konusmussun. o soyledi.. Hayirlisi olsun.. Ben olmak isterdim, nikah masasinda.. ama Allah tan nasip degilmis demek ki...
(ve ben hala evlenmedim biliyor musun)

Yine de sen mutlu ol... Ben olmasam da yaninda..
Fakat bana aci veren seni unutamamak degil.. senin guzel sozlerini duyamamak.. seni hic gorememek :''(
sen baskasi ile evlendin. benim sevgim sana yetisemedi.
fakat sana olan sevgimi tum dunyaya duyuracagima emin ol...

Her yerde ... her markette... her rafta... gordukce .beni hatirlayacaksin...

iSTE BEN, SENİN ONUNDE DURDUGUN RAFLARDA OLACAGIM HER ZAMAN....

Hiç yorum yok: