yeni msn nickleri

|

Sitemiz aracılığıyla gönderilen msn nicklerini yayınlıyoruz. Sizlerden gelen başarılı msn nickleri, süper msn nickleri.. İşte süper nickler:
msn nickleri
ηєƒєѕ αℓαη нєякєѕιη кαувє∂є¢єк çσк şєуι ναя∂ıя... (Lové)

Sabrım selamet.. İsyanım feLaket!

yoklugun ölüm geliyorsa varligin yasamdir bana... (yOZgaTLi)
2010 yılının ilk gününde güzel msn nickleri, güzel nickler yayınlıyoruz. Tamamı sizler tarafından yollanmış msn nickleri:

beNi biR beN biLiRim biR de YaRadaN... baNa biR beN Lazım biR de aNLayaNnNnN...! (aRzu...!)

sen benim okyanus büyüklüğündeki sevgimi biranda nefrete cevirdin şimdi ben çoşmuş bir caglayan sen ise zavallı kahraman (kalpsiz)

geL saklanalıM hiçbiR ayrılık bulmasıN bizi <<< (merfe)

Bu şehirden her gidişinde sanki bu şehri ben ugurluyorum.Sen benden gittin gideli cok oldu ama ben hala el salliyorum..
* ölmek istiorm artk her gün dua ediorm geri dnsn di...
* sevmek ölmektir bence bende sevmiştim ölmeden ...
* ya bu erkekler ndn adam gibi sevemezler yaa uyuz o...
* yaaa birni çk seviosnz ama o sizi terketti naapars...
* bir gün sevgimi öğrenmek istersen vur kır kalbimi ...
muradımı almadım ümitlerle yasadım bası boş hayellerle kendimi bulamadım (kalpsiz)

sevgi daima beraber olmak degil sen yokken bile senle olabilmektir

yansıN ßu gönLüm yaNsın ßunaDa aLısıR eLßeT (aLpR)

Aşk Ölümle Yaşam Arasında Bir Çizgidir.SeVersin Yaşarsın Yada Sevilmezsin Ölürsün.(MEHMET)

zaman ne kadar gecmesede , gunler gecmeye mahkumdur

Sevgin KArşıLıksız oLsada MutLu Ediyordu beni...!( BEHLUL )

Kalbimi kirmak suya yazi yazmak kadar zordur.. Duzeltmek ise gece dogan gunese benzer...Simdi sen o suya yazdin ozaman gunesin dogmasini bekle ama daha cok beklersin!!!!

Ne var elimde kalan? Dünya dediğin zaten yalan..

Hiç yorum yok: