Artis nickler

|

-..Bizi Eskiler Tanır, Yéniler ôrnek alir, Tanımayanlar ise İbret Alır..

-..Søn NêfêSîm Sêndê KâLmî$ ôLêmîÿørûm..

-..KâLbîmê qômdûm kêfênsîz ôLûLêrîmî..

-..Fahişe Gönüllerin Kahbeliği Koymaz Bize,Unutanları Bizde Unuturuz Asilce..

-..EweT BeLki ÇıLgInIm Ama HaLa BuRdAyIm Ve YaVaşLaMıYoRuM !!!

-..bİZ ÖLMEYİ ÇOKTAN GÖZE ALDIKTA YANIMIZDA KİMİ GÖTÜRECEĞİMİZİ DÜşÜNÜYORUZ..

-..ßeni seven sever, sevmeyen s.ktir olup gider benim dünyam her türLü döner....

A$k Yarı yoLda kaLdı N€yL€yim ?! Korkmuorum ߀n ßuyum, ßöyL€yiM !!!

-..çığlık atarda sensizliğim bir ben duyarım..

-..Caresiz kaldiginizda bilin ki tek care yine kendinizsiniz...!

» Ben Sensizdim..! akşamın yaklaştığı saatlerde. kahrolursun görme ağladığımı. Başlayan düşü şafakla birlikte dağıtır ansızın her gün batımı..

HéRKés Kéndini AR†iS† saniOr.Ama ßiLmiOrLArqi Yöné†mén ßénim.isDéDiqimé RoL wéRiRim isDéDiqimé YoL.!..

éLé$tiRmé ßéN!.. ßéYéndiYSén takD!R éD....! h0$una qiTmi0r muyum kaFana taq:Ma siKdiR éDD..!

NØk†ayı kØyduğum æN N£ S£nd£n ßir £S£r N£d£ ߣnd£n ßir iz kæLæjæk

-..Aklımı kaybetmekten değil, bulmaktan korkuyorum..

ZaR aTMaM $aNSa iNaNMaM. oRTaDa ßiR $aNs VaRSa oNuDa Ben yaraTıRıM...!

SözLerin Büyük Yüreqin Kûcûk YanLi$Larin Cok DoqruLarin Yok Kendine qöre $anSLi Fakat Bana qöre ZavaLLisin !

ßugün Sen!n için ß!r Kurßan Kest!m ß!LekLer!m HaLa Kanıyor Ve Acıyor.

-..Sen Benim Hem var oluş ; Hemde Yok Oluş Sebebimsin .

Kimse ßir $eyler İma £tmesin, Kininiz Varsa Suratıma Kusun, Kusamıosanız Susun.!!

ßitmez dediğim her $ey bitti, gitmez dediğim herkesin gittiği gibi..

Varlığımda Kıymetimi Bilmeyenleri, Yokluğumla Terbiye Ederim.!!

Kurtar Ne Olur beni Bu Kahrolası Dibini bile Göremediğim ßoşluktan !!

Hayat Aslında Basittir Zor Gelirse Bas İttir Baktın Olmuyo Has...tir.. =)

-- / DöN! NasıL KimLE NerdeyseN.. DöN! ßenİ ßiraZ SevdiyseN ../ --

-..Piyasanin KraL'i OrTamin Adami Warmi itariz oLan . .

Hiç yorum yok: